czwartek, 13 grudnia 2012

To co nadchodzi czyli... WOLNE

Witajcie,
Choć ferie świąteczne  zaczynają się 21 grudnia ja już tylko o tym myślę. Chociaż szkoda, że codziennie nie będę widywać dziewczyn ale z drugiej strony - święta z rodziną - to jest to ! Sylwester był już zaplanowany lecz zobaczymy co będzie. Czasami zastanawiam się  po co niektórzy tak uprzykrzają życie innym bez powodu...  Jutro może miasto i prezent dla A. Pogoda jest taka piękna, że czasem mam ochotę skakać z radości jak widzę płatki śniegu! Nie wiem dlaczego ale kocham ZIMĘ. A i jeszcze moja czerwona bluzeczka, którą postanowiłam się pochwalić:


Co? : Bluzka
Gdzie? : Cropp
Ile?: 20 zł
Jaka?: Jest krótka i rękawy są przymałe ale jeśli się lekko podciągnie wyglądają jakby były 2/3 ;)
I herbatka truskawkowa, która ostatnio pokochałam :*

OLLY MURS <3

6 komentarzy:

  1. fajna bluzka ;) ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też już o niczym nie myślę tylko o świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeju, ja na szczęscie mam w tym roku 1 ferie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ślcizna jest i wcale nie wyglada na zbyt krótką.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna bluzka^^
    fajny kubek:D

    OdpowiedzUsuń