poniedziałek, 3 grudnia 2012

Sweter z New Look :]

Witam,


Nie wiem dlaczego ale posty dodaje albo zawsze późnym wieczorem albo już w nocy . Ale dzisiejszą noc spędzę na przeglądaniu zdjęć BTR ;)
Dzisiaj wybrałam się do miasta z siostrą. Pochodziliśmy po galerii i nic ciekawego nie znaleźliśmy.
Kupiłam 3 papiery ozdobne do pakowania prezentów (których jeszcze nie mam ;) ) Dzisiaj pokaże w całej okazałości sweter i bransoletki, które zakupiłam na nocy zakupów..
Pierwszy raz zobaczyłam go w „Prawie Agaty”, a gdy go ujrzałam na wieszaku w sklepie wiedziałam, że muszę go mieć.  


Co: Sweter
Sklep : New Look
Cena: 129,99 zł (103,99 zł)*




 Co :Bransoletki
Sklep: House
Cena: 19,99 zł (9,99 zł)*

*ile ja zapłaciłam (przeceny, rabaty, kupony)
Jutro wizyta u ortodonty, więc szkoły nie będzie :)

29 komentarzy:

  1. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje już miałam taką propozycję
      Może kiedyś

      Usuń
  2. Jaki piękny nagłówek ^^ !
    W jakim programie robiłaś ? :D
    Świetny blog, będę wpadała częściej :)
    +obserwujemy ? ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny sweter i bransoletki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sweterek :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wzorzyste swetry !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter ! w sam raz na dzisiejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweterek, fajnie, że połączyłaś z nim złote dodatki, dobrze sie to razem prezentuje ;) Dzieki za odwiedziny, obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny, zimowy sweterek idealny na mrozyyy <3

    +obserwujemy? ja obserwuję już teraz i liczę na rewanż :D <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jej.! śliczny jest! piękna jesteś.~! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny :)
    To jak obserwujemy? :D
    http://my-life-wiktoria.blogspot.com/
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute photos! the sweater is nice!!! Maybe we follow each other on GFC & Bloglovin!? let me know - if yes follow me & i´ll follow back :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sweterek ;).

    Obserwuję i liczę na to samo;). Jeśli będziesz komentować mojego bloga, i w każdym komentarzu będziesz zostawiać link do swojego to również będę komentowała twojego bloga. Myślę, że warto- hihi.
    Pozdrawiam!:)

    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny i wszędzie takiego szukam:) kiedy go kupowałaś??:)

    OdpowiedzUsuń