sobota, 1 grudnia 2012

Przgląd prasy ?

Witam,
 Andrzejki jak najbardziej udane ;) Można tak robić co weekend ! Zakupiłam tyle gazet w tym miesiącu, że mama jak by to zobaczyła to, by zapewne dostała palpitacji serca ;) W każdej z nich ( Victor Gimnazjalista, Avanti, Glamour, Angora i Bravo Girl ) jest coś co mnie przyciągnęło. W 'Victor Gimnazjalista'  przede wszystkim - Egzaminy próbne, są  trudne i łatwe pytania. Te trudniejsze są bardzo dobrze wyjaśnione. Avanti jest tradycją - ten numer jest poświęcony zabawie sylwestrowej czyli suknie, dodatki i buty specjalnie na tą okazje. Glamour kupiłam jedynie dla rabatu H&M 20 zł taniej przy zakupie za 50 zł. Angora była głównie z myślą o siostrze ale też przeczytam. W Bravo Girl jest wiele artykułów na temat włosów, makijażu czy gwiazd czyli coś do rozerwania się ;)

JEST BOSKI

A wy jakie czytacie gazety ?
Ps. pomóżcie dziewczynie : klik ;)
I konkurs na buty ;)

5 komentarzy:

  1. ja lubię Avanti, Hot moda&shopping i... AutoŚwiat ;)
    pamiętam, że kiedyś kiedyś też czytałam Victora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŻELKIIII! Uwielbiam <3 Gazetki chyba wszystkie te które czytam ja :D
    Jeszcze superlinię ;d

    pozdrowienia.
    obserwujemy?:)

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń