sobota, 22 grudnia 2012

Ogólnie o świętach

Witam,
Święta - dla mnie to spotkania z rodziną, dużo jedzenia, prezenty i przede wszystkim ciepło który się z wszystkimi dzielimy. Choć to nie wszystko ale wymienienie wszystkiego zajęło by więcej strony. Nie rozumiem osób które mówią: "Nienawidzę swojej klasy, a wigilia klasowa to już koszmar!" lub "Nie chcę mi się iść na tą wigilię klasową, banda palantów", ja w tym roku bardzo chciałam iść ale niestety, nie dało się.
Albo w kwestii wigilii w rodzinie, wujek czasem jak coś palnie to gorąco się robi lub gdy ciotka powie przy wszystkich, że masz bałagan w pokoju ( bo co ją to w końcu interesuję niech pilnuje własnych dzieci ). Ale ja już nie zwracam na to co o mnie mówią tylko się śmieję razem  nimi (ze mnie ), wiem, że nie każdy ma taką rodzinę jak ja ( wg mnie mam cudowną ) ale nie znosić wigilii czy świątecznych obiadów u cioci/wujka/babci to chyba przesada. Dzisiaj przeczytałam pytanie "Kiedy przestałaś wierzyć w Św. Mikołaja?" Ja odpowiedziała bym: "Jeszcze nie przestałam :)"

8 komentarzy:

  1. Przecież Mikołaj istnieje ;D
    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń i duużo obserwatorów w Nowy rok ♥
    Kochana zapraszam Cię serdecznie na konkurs na moim blogu, wybieram 2 zwycięzców i są dwie nagrody ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2013/01/carmex-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post i świetny blog ^^
    mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba i go zaobserwujesz ;3
    damnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie święta zawsze odbywają się w gronie domowników, albo byłych domowników (w sensie rodzeństwo, które już nie mieszka w domu tylko z własnymi rodzinami).

    OdpowiedzUsuń
  5. wyniki konkursu już na blogu!;)

    OdpowiedzUsuń