niedziela, 25 listopada 2012

Szybkie babeczki...

Witam,
Oglądam MasterChef na TVN co mi przypomniało "poranne" babeczki. Gdy wstałam o 13.00, zjadłam "śniadanie" i postanowiłam zrobić "Szybkie babeczki" moje ulubione.
A oto przepis :

 Masło ucieramy z cukrem.

 Następnie dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia i jaja, nadal ucieramy...
Można dodać kawałki czekolady, orzechy, itp. Utartą masę wkładamy do foremek na babeczki.
 Wsadzamy do piekarnika na 15 min. w 180 st. C.

Oto efekt.
SMACZNEGO !

6 komentarzy:

  1. mniam :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak :C&A,H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo smacznie wyglądają ! :D:D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu ja nigdy jeszcze nie robiłam babeczek.?! przepysznie wyglądają. muszę spróbować takie zrobic.^^

    OdpowiedzUsuń