sobota, 24 listopada 2012

Noc zakupów...

Witam!
Odzyskałam internet Wi-fi w domu ;) Więc piszę tego posta z kanapy przed telewizorem ;) Leci teraz na TVN "Czego pragną kobiety?" z Mel Gibsonem - Uwielbiam! A dosłownie przed chwilą widziałam świąteczną reklamę Coca-Coli - i z roku na rok jest coraz... gorsza (moja osobista opinia). Wracając do tytułu "Noc zakupów.." - w Galerii Echo odbyła się Noc Zakupów i Koncert Kasi Kowalskiej. Miałam zamiar kupić: torebkę, kalendarz oraz legginsy w norweskie wzory. Zakupy się udały ;)
Oto zdjęcia :

Sweter
I coś na wspomnienie starych dobrych reklam  :)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam świąteczne reklamy :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jest ta reklama to już czuje klimat świąt!
    Zapraszam do mnie! U mnie konkurs na najlepszy blog;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdzie nie mogę znaleźć takich legginsów, a marzą mi się od dawna :D

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. reklama coca-coli to symbol świąt hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Legginsy są świetne :D W którym sklepie je kupiłaś ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legginsy z Cubusa, a rajstopy z F&F ;)

      Usuń
  6. wow.! ale śliczne legginsy. a że o swetrze nie wspomne. za bardzo mi się podoba.^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy ! :)
    ta reklama zawsze bd mi się kojarzyć z dzieciństwem ! :3

    OdpowiedzUsuń