czwartek, 27 września 2012

Warkoczyki ?

Witam
Co ciekawszego odbyło się w tym tygodniu ? Nic, przesiedziałam cały w domu ;|
 Ale zyskałam za to już 11  obserwatorów ;) DZIĘKUJE <3 
Pogoda dziś była cudna... do czasu aż zaczęło padać i wiać. Ale jesień bywa kapryśna.

A przechodząc do warkoczyków, są to dwie bransoletki, które kupiła we Włoszech dwa lata temu za 5 Euro. W Polsce takich nie widziałam szczerze mówiąc. Można powiedzieć, że są zrobione z trzech rzemyków zaplecionych w warkocz. Próbowała zrobić sama właśnie w ten sposób ale się nie udało.
  A więc oto one :



4 komentarze:

  1. Śliczne. : > Ej, weź ja che taki nagłówek . !

    Zapraszam na mój blog:
    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój blog, ja się zrewanżuję *.* .
    (Napisz w komentarzu, jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne.:D fajna pamiątka i do tego taka ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie bransoletki <3 ale robić juz nie umiem :p
    Aha i masz rewelacyjnego bloga:), dodałam Cię do obserwowanych i na pewno będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń