poniedziałek, 24 września 2012

Umyka czas....

Witam
Dziś dostałam antybiotyk i myślę nad pójściem jutro do szkoły. Nauczyciel angielskiego wymaga a ja zamiast robić zadania, ja oglądam filmy. Mój maraton filmowy  zaczął się w sobotę od filmu "Odrobina Nieba", następnie w niedziele zobaczyłam bajki "Księżniczka i żaba", następnie "Merida Waleczna", a na koniec weekendu  "Trzy metry nas niebem" . Dziś obejrzałam "Big Time Movie". Zamiast wsiąść się do nauki ja uzupełniam braki w filmach. W każdym razie polecam wszystkie te filmy oprócz "Meridy Walecznej" co mnie trochę przynudzało.

Do zobaczenia ;)

3 komentarze:

  1. Ja od czwartku nie jestem w szkole i też zamiast zabrać się za jakieś lekcje czy coś związanego ze szkoła (a jestem w maturalnej klasie więc już w ogóle) to buszuję po necie i robię wszystko tylko nie to co powinnam ;P
    Ps. zwracaj większą uwagę na to co piszesz, bo masz bardzo dużo powtórzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadrabiam seriale, póki mam troszkę wolnego :)

    OdpowiedzUsuń