piątek, 1 czerwca 2012

50 pierwszych randek - czyli film na wekennd ;)

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka (bo dzisiaj wszyscy chcemy być dziećmi ).
To drugi już film, który publikuje na blogu, ale jest cudny. Na początek opis filmu :
Henry Roth (A. Sandler) jest weterynarzem, mieszkającym na Hawajach, który spędza miło czas w towarzystwie odpoczywających na wyspie kobiet. Kiedy poznaje Lucy (D. Barrymore) po raz pierwszy w życiu naprawdę się zakochuje i porzuca życie playboya. Jest tylko jedna przeszkoda stojąca na drodze do pełnego szczęścia...
FilmWeb                    

Jak oglądałam ten film pierwszy raz, nie czytałam opisu, ani nie oglądałam zwiastuna, więc nie miałam pojęcia o co chodzi z zachowaniem Lucy. Dlatego też kawałek opisu wam wycięłam aby nie zdradzić od razu całego filmu.Cudny film z Adamem Sandlerem oraz Drew Barrymore. Następny film z YouTube.
Polecam
Oto link:
http://www.youtube.com/watch?v=5SsQ01j_2GE


1 komentarz: