wtorek, 29 maja 2012

Truskaweczki i czereśnie ;*

Witajcie ;*
U mnie sezon owocowy się już rozpoczął. Napchałam się tak truskawkami i czereśniami, że praktycznie nic więcej nie jadłam do samego wieczora. Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do owoców.
Oto kilka ciekawostek na temat truskawek :
Truskawka ma więcej witaminy C niż cytryna i grejpfrut. Chroni przed anemią, jest krwiotwórcza, posiada właściwości odtruwające i oczyszczające, poprawia przemianę materii, jest bogata w wapń, fosfor, mikro- i makroelementy...
 
moje truskaweczki są na telefonie ( kiedyś pokaże ;) )

Chciałabym wam przedstawić mojego kotka:   DREYFUS-A
          

6 komentarzy:

  1. uwielbiam truskawki.!<3 ale masz ślicznego kotka! więcej Dreyfus-a! .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki! Czereśnie! ;) słodki kotek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz blog wiesz?:)) Na pewno tu będę częśniej zagladać :D !
    PS.Obserwujemy?:)Buziaki:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń