poniedziałek, 21 maja 2012

Słonko, słonko no to okulary ;)


Gdy słońce praży należy założyć okulary przeciwsłoneczne, ale my nastolatki je uwielbiamy więc nie trzeba nic mówić o potrzebie ich noszenia ;P Pokażę moje okularki jak i te znalezione na internecie ;O
Ja preferuje muchy w przeróżnych kolorach:
CZERWONE :

Śliczny mocny kolorek ;*

Cena:9 zł

ZIELONE : 
Moje ukochane

Takie wiosenne ;P

Cena:10 zł

BRĄZOWE :
Na każdą okazję i do każdego stroju.

Cena: nieznana

RÓŻOWE:
Zdjęcie robione w szkole telefonem ;|
 
     
Cena: 9 zł









To moje wszystkie muchy. A co powiecie na tak zwane kujonki ? Oto moja jedna para:


Niebiesko-czarne oprawki ;)

Cena: 7 zł
 A oto kilka z internetu :
Cudne

Oprawka szaleńcza

Mocno różowe
Przezroczyste oprawki są hitem w maju ;)
Oj tak ;D
Są oczywiście przeróżne kształty od serc po piwa ;) ale od was zależy co założycie i będzie się wam podobało ;P Miłego maja ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz